Het was het even niet of toch wel.

De zomer zit er alweer op en de afgelopen maanden zijn heel divers geweest.

Heb onwijs veel leuke werk vakanties gehad, zo mocht ik eerst naar Aruba. Helaas liep dat niet helemaal gesmeerd, door een slijmbeurs ontsteking kreeg ik een beste koorts dus kwam er van lopen niet zoveel.zoek de dolfijnenDaarna even door gesukkeld met de ontsteking maar deze wilde niet verdwijnen dus een bezoekje aan de dokter werd noodzakelijk. Helaas sloegen de twee eerste antibiotica kuren niet aan maar na de derde was het weer oke.

Ik had ineens niet echt de lust om te trainen en het voelde niet echt top daarna. Toch kwamen er wel weer leuke werk vakantie’s aan.Allereerst kwam Dubai eraan, wat een pracht stad maar met wel twee gezichten. Bushokjes met Airco, en veel moet net iets meer zijn dan meer.Maar ik heb ook de andere kant van de stad gezien waar mensen het niet zo breed hebben als die vele die dat wel hebben.

Bij De Burj KhalifaIk had op vrijdag een vrijdag dus ben met een Turkse collega opstap geweest en leuke dingen gezien van Dubai.Dit is dus de andere kant van Dubai, overtocht kost werkelijk niets.Enige weken later kwam er een bootje in Tampa Florida, kleine week geweest en genoten van het weer al was het ook hier erg warm. Van lopen kwam nog steeds niets, geen lust en veel te warm.Na het avontuur in Florida kwam ik op zaterdag terug en zondag vertrokken we alweer naar Turkije.Pamukkale betekent "kasteel van katoen" in het Turks en is een natuurfenomeen in Turkije.Ditmaal was het geen werkvakantie maar gewoon vakantie. 9 dagen Kusadasi en wederom heerlijk warm.Dit is het grote Celcius BibliotheekMaar in deze periode werden de loopschoenen verplicht aangetrokken. Er moest weer wat gedaan worden. Heb twee keer getraind en het ging echt niet makkelijk.Dit is Nike de Griekse Godin van de overwinning. Zie het logo hierin. Vakantie was snel voorbij en heerlijk rustig aan gedaan maar vanaf september moest het roer echt om TRAINEN. Dus vol goede moet begon ik vanaf 1 september en binnen een week had ik bijna net zoveel km als in 2 maanden gelopen.En om het niet af te leren stond mijn laatste werkvakantie voor de deur. Ditmaal Panama. Al eens eerder geweest maar in eerste instantie zou dit een quick en go klus worden.De Skyline van Panama City Nou dat viel iets anders want er kwam een tweede bootje in beeld die 4 dagen later zou gaan bezoeken. Ze hadden een pracht hotel voor me geregeld en had gewoon 3 volle dagen vakantie.Mijn huiskamer in het Trump Hotel in PanamaEn omdat er getraind moest worden ontkwam ik er ook hier niet aan. Een keer een uur op de loopband geweest maar daar wordt ik niet vrolijk van, tweede dag 15 km maar nadat de zon opkwam was het giga warm en al snel was ik verzuurt.Prachtige boulevard waar je erg goed kon lopen.Geen water bij me en ook geen geld. Nou 15 km gelopen maar das ook al. Paar dagen later ben ik nog een keer geweest voor een 10 km loop en dat ging goed. Geld mee genomen en fles water gekocht onderweg TOP.Drie verschillende hoogte nivo'sOok ben ik dit keer door het kanaal gevaren en het was wederom een mooi gezicht.passage Panama kanaal met bootje waar ik op zat.En nu, nu trainen we weer volop door de Nederlandse polders en daar kunnen al die warme oorden niet tegen op, of kan ik niet tegen die warmte op. Denk het laatste. We zijn terug en heb er weer zin in.De Pelikaan

7 reacties op Het was het even niet of toch wel.

  1. Net als jij los ik technische problemen op, er is alleen 1 jaloersmakend verschil, ik blijf vrijwel altijd achter mijn telefoon en buro zitten.

    Mooie foto’s, vooral van die Pelikanen, ik heb ze in Californie vlak langs me zien scheren toen ik met m’n dochter op een pier aan ’t rennen was, heel apart!

  2. Wat moet jij gelukkig zijn Rich om iedere dag met je fietsje met lunch pakket naar het werk te gaan🙂

  3. Rinus zegt:

    Je geniet weer heerlijk en een super job.

  4. Claudia zegt:

    Dat waren weer leuke reisjes en zelfs nog even echte vakantie tussendoor. Succes in Zeeland.

    liefs Claudia

  5. keesdeloper zegt:

    Wat een vervelende plekken allemaal weer.😉 Zo zie je nog eens wat. En overal lopen. mooi hoor. Herkenbare plaatjes, Kusadasi / Efeze was ik in 2008 ook een paar dagen na de Istanbul marathon

  6. ruud zegt:

    Leuke foto’s van die snoepreisjes weer!
    Morgen een leuk reisje langs de Zeeuwse kust
    Ga je er zien, leuk, en alvast succes

  7. Niet de trainingen zoals we van je gewend zijn tijdens de korte of iets langere werkvakanties😉
    Het zit ons allemaal wel eens tegen.

Geef een reactie

