Weer open na 5 maanden.

Normaal wanneer ik vertrek vanuit huis loop ik via de Kortlandse brug de polder in, vanaf dag één was dit de gewoonte. Maar sinds medio september kon dit niet meer want deze brug werd vervangen door een nieuwe.En zo kon ik dit weekend weer over de Kortlandse brug die geheel vernieuwd is en ook een stuk breder is geworden.Vorig weekend heb ik 2 leuke trainingen gedaan en wilde deze week in het buitenland lopen. Vaak wordt er via twitter gezegd “zit je weer eens in een warm oort!!!!” Nou ditmaal was het andere koek.Ik zat in Gdansk waar het behoorlijk koud was en het ook van tijd tot tijd best sneeuwde. En helaas ontbrak mij de tijd om bij daglicht te lopen en in de avond en onder deze omstandigheden leek het mij beter om het niet te doen.
Oke dan maar weer een weekend training, iets minder kilometers als vorig weekend maar met 15 gisteren en 21 vandaag vond ik het prima om nu af te bouwen naar volgende week zondag.
Op naar de Mid Winter Marathon, ben er klaar voor hoor. Ben benieuwd hoe het weerbeeld zal zijn, wordt het een zomerse outfit of moeten we de potten vaseline en lippen balsem meenemen!!!!

7 reacties op Weer open na 5 maanden.

  1. jan zegt:

    Nou Rich, loop je hier zo weg met de ervaringen van kou in Gdansk, succes in Apeldoorn alvast!

  2. geertvdd zegt:

    Gdansk lijkt me een prima plaat om de MidWinterMarathon voor te bereiden😉

    Succes!

  3. ruud zegt:

    Speciaal nar Gdansk om alvast te acclimatiseren voor de MWM, we verwachten dan wel een heel bijzondere prestatie zondag…..
    Ben deze keer dus NIET jaloers op je, maar dat zal volgende week wel weer anders zijn…..
    Veel plezier en succes in de midWINTERmarathon

  4. Jacqueline zegt:

    Veel plezier in Apeldoorn en volgens mij wordt het duidelijk een winter-outfit, vaseline en lippenbalsem😉

  5. John zegt:

    Met genoeg vaseline, lippenbalsem en warme kleding moeten we ons in Apeldoorn wel redden.
    Wordt het weer een funrun of heb je snode plannen?

  6. Rinus zegt:

    De kou en sneeuw meegenomen naar Nederland!, veel plezier in Apeldoorn.

  7. Was het te doen gisteren Rich ? nog een weekje vrieskou en we zijn er door en door aan gewend🙂

Geef een reactie

