sportvatsen, wie is er niet groot mee geworden

De week na de Sparkmarathon is uitermate rustig verlopen. Echt veel klachten waren er niet alleen werkte de kuit nog niet echt mee, bezoek fysio was een onverwachts bezoek maar Hans, bedankt dat ik even langs kon komen.

Dus deze week was er een zonder sport en alle voorbereidingen treffen voor een weekend sportvatsen. Over sportvatsen gesproken, ik heb me verbaasd over het sportvatsen, sportvasten en bietensap kuur. Op twitter werd er veel over gesproken en blogjes werden er aan besteed.

Ook ik heb mijn mening het en der geventileerd en ben sterk van mening dat ik het beste om kan gaan met sportvatsen.

De planning voor 2012 is alweer in volle gang en we gaan er weer voor, diverse mooie marathons staan op de planning. Tijd is niet meer zo belangrijk maar wil gewoon meer van de omgeving genieten. Natuurlijk zal ik dan toch een beetje aangepast sportvatsen en me netjes gedragen.

Ik bedacht mij net om even te gaan zoeken naar plaatjes en dacht laat ik een kijken of er sportvats plaatjes zijn via Google, nope niet te vinden maar er waren toch vele plaatjes gelinkt aan mijn blog, raar want zoveel gebruik ik het woord sportvatsen niet, oke in vergelijking met sportvasten tja, groot contrast.

Maar al om al heb ik in dit blogje het woord sportvats(en) alweer tien keer gebruikt. Zo genoeg onzin geschreven zo op kerstavond en hierbij En geniet allemaal van de mooiste sportvats momenten anno 2011, btw vond trouwens wel dat dit woord toegevoegd had mogen worden in de Dikke van Dale, past toch goed bij de bedrijfspoedel en wordfeuden.

2 reacties op sportvatsen, wie is er niet groot mee geworden

  1. sportvatsen, volgend jaar de topper in het groenen boekje.

  2. Jacqueline zegt:

    En we sportvatsen nog even door … oliebollentijd. Een hele fijne jaarwisseling voor jou en een gezond 2012.

Geef een reactie

