(Nog) Twee weken

Twee weken zijn er weer voorbij. Niet veel schokkende zaken in aanloop (twee weken) naar de Spark marathon.De trainingen gingen best lekker en ook zat er een buitenland tripje in. Barcelona was een dag tripje, smorgens vroeg vertrekken en laat in de avond thuis en dit keer zonder enige vorm van mist maar het was een leuke vermoeiende dag maar des te beter geslapen die nacht.Vorige week zondag zat er een lange duurloop in 30 km, na één km voelde ik toch een irritatie in mijn rechter kuit, was nog niet zo schokkend dus besloot gewoon in rustig tempo door te gaan en heb netjes de afstand volbracht.

Na thuis komst en wat rust voelde het niet beter aan. Het baarde me zorgen dus de dagen erna rust genomen en afgelopen donderdag weer een test gedaan.

De test was kijken of ik zonder pijn kon lopen want dat was weg. Je bent dan altijd een beetje bang maar gelukkig ongegrond want na 55 minuten had ik de t10 km gedaan en voelde me best blij.Vrijdag voelde ik totaal geen reactie en zaterdag toch rustdag gehouden. Maar vandaag wilde ik toch weer even opzoek gaan naar de grote zilver reiger en heb er drie gespot vandaag. Iets over achten weer richting de polders waar ik netjes en totaal pijnvrij de 21 km heb gelopen

Dus alles gaat lekker en Spijkenisse, ik kom eraan hoor. Op naar de laatste marathon van 2011, nummer 5 officieel en voor mij de meeste marathons in één jaar tot op heden. Kijken of 2012 een nieuw record zal opleveren, lijkt me leuk.

8 reacties op (Nog) Twee weken

  1. jan zegt:

    Leuk je over 2 weken weer te zien in Spijkenisse! Voor jou zijn de echte kilometers ook gemaakt, het wordt nu fit en uitgerust aan de start gaan staan en gaan voor een goed resultaat!

  2. Claudia zegt:

    Ze zijn er weer, de sneeuwvlokjes, hopelijk blijven ze in het echt nog even weg tot na Spijkenisse.

    Gaat helemaal goed zo voor de 5de marathon alweer. Ook mijn vijfde maar of het er volgend jaar zes gaan worden!?

    zie je in Spijkenisse.
    liefs Claudia.

  3. hee broeder,

    In spijk ben ik nog niet aan de wandel, vast veel succes daar bikkel !
    Hoop dat je pijnvrij blijft, een ben zeer benieuwd hoe deze glides jou gaan bevallen…
    Enne hou op met die sneeuw broeder….. ben weer toe aan 20 graden…
    🙂

    groeten Marco

  4. RunningHans zegt:

    het heeft toch allemaal wat teweeg gebracht dat marathon lopen, en nu al 5 in een jaar. Top. Het zou mooi zijn als ik je nog eens kan vergezellen 42 km lang… zie je in spijkenisse. Zit ik op de fiets, zoals je las

  5. Jacqueline zegt:

    Je gaat goed opweg naar Spijkenisse en hopelijk houdt de kuit zich goed. Ik had ook graag gelopen in Spijkenisse maar helaas werkt mijn kuit helemaal niet mee😦

  6. 5 marathons daar kan ik alleen maar van dromen.

  7. Rinus zegt:

    Sucses in spijkenisse en benieuwd hoe het gaat.

  8. ruud zegt:

    Nou, Spijkenisse is al bijna, dus veel succes en natuurlijk plezier zondag. Gelukkig zonder verder last van de kuit; dus het wordt een mooie dag

Geef een reactie

