Klein Jaar terug maar ook vooruit lopend

Alweer een jaar terug stond ik op de loopband voor de Doe een Wens stichting. Samen met het team van Back to Vinyl hebben we een geweldige promo avond gehouden en ook meer dan 2000 euro opgehaald.Ook nu gaat het team van Back to Vinyl weer een pracht avond  organiseren en tegelijkertijd het goede doel steunen. Op 26 november staan de mannen weer paraat met de vinyl plaatjes in Landvast, een deel van de opbrengst komt ten goede van de Voedselbank Alblasserdam.Back to Vinyl is niet alleen back to vinyl, maar ook een avond waarin het een weerzien is van vrienden en bekende verpakt in een geweldige sfeer, I will be there.

Een kleine week terug was de Berenloop, en de trainingen zijn weer hervat. Met drie trainingen tot vandaag ben ik al weer aardig hersteld. Zonder er echt bij stil gestaan te hebben kwam ik tot de ontdekking dat mijn hardloop schoenen teveel asfalt hebben gezien en echt versleten waren.Of te wel, er moesten nieuwe gehaald worden, gisteren naar Runnerworld geweest en daar de Nike Lunarglide 3 aan laten meten. Vandaag een training gedaan van 15 km met mijn eigen inlays erin. Niet geheel verstandig, want het voelde erg krap en moest geregeld even stoppen om mijn voeten beetje rust te geven zeg maar. Maar na 10 kilometer voelde het al beter. De komende week toch maar wat meters maken en zo werken we langzaam naar de volgende marathon toe.Vanavond vlieg ik weer voor een paar dagen richting het zuiden, maar het weer ziet er niet zo fraai uit.

7 reacties op Klein Jaar terug maar ook vooruit lopend

  1. Tja…zo soms heb je eens nieuw beslag nodig;-)

  2. John zegt:

    Je hebt je weer een paar fijne sloffen aan laten meten. Zoals we van je gewend zijn weer voor een goed doel bezig, én op weg naar wederom een marathon. See ya in Spijkcity😉 Broeder

  3. Claudia zegt:

    Daar kun je weer heel wat km’s mee voort en weer op weg naar marathon. Moet nog ff inschrijven maar na wat rondleidingen door Pim wil ik weleens het hele parcours lopen.

    Benieuwd of het bij jou net zo (bere)koud is als hier.

    liefs Claudia

  4. Hele mooie schoenen! Succes met de voorbereiding op Spijkenisse en totziens aldaar de 18e!

  5. rinus zegt:

    Top schoentje en veel sucses met de acties.

  6. RunningHans zegt:

    als ik weer on the run ben, wil ik ook die schoen… spijkenisse… je wordt een veelloper… zie je dan

  7. Leuk dat je Spark gaat doen. Mooi en snel parcours, goed te doen. Succes met alle voorbereidingen broeder!

Geef een reactie

