Bosjes PRssss, maar ik niet.

Nadat de afgelopen nacht de klok een uur terug ging werden er plots tijden gelopen gelopen die zijn weerga niet kende. Tijdens de Droomtijdloop en Tiedkwiet werden er aan blok PRssss gelopen. Ik heb de nacht in gepaste rust doorgebracht  al ben ik wel heeeeel even wakker geweest.

Dus dacht ik, zou ik vandaag ook een snelle tijd lopen!!! Dus iets over zeven uur op pad voor 21 km. Het was heerlijk weer en nadat de zomer op de herfst leek lijkt het nu in de herfst een beetje zomers.  Maar schijn bedriegt, de bladeren vallen van de bomen dus het is herfst. De mooie kleurschakeringen geven een mooi landschap. De kilometers gingen lekker en zag na een kilometer of vijf de zon opkomen.
Iets anders dan al die andere lopers had ik al door dat er geen wonderbaarlijke tijd inzat maar ik heb dan wel lekker geslapen. Ten tijden dat ik dit blogje schrijf zie ik de ene naar de andere hardloper zeggen twusten en slaap lekker.

De laatste weken waren niet zo bijzonder te noemen, of toch wel. Op hardloop gebied heb ik netjes mijn trainingen gedaan.

Vorig weekend wilde ik 30 kilometer lopen maar er kwam een bootje tussen. Vrijdag avond vertrok ik toen  vanuit Kiel (De) door het kanaal naar de Waddenzee. We voeren via de Waddenzee naar de Noordzee en op zondag middag stapte ik weer van boord in de Rotterdamse haven. Was wel indrukwekkend om eens op een niet al te groot bootje mee te varen.


Voor de rest valt er mede te delen dat het RoParun team 238 weer begonnen is met het organiseren van evenementen in de aanloop naar de RoParun 2012 waaraan ik wederom zal deelnemen als loper.

Er zitten alweer leuke evenementen in pen waaronder twee sponsorlopen en een sponsordiner. Maar ook gaan we weer naar Schoorl waar we zoals al enkele jaren een pasta party organiseren de dag voor de Groet uit Schoorl run. Meer info is te vinden op www.rtzn.nl.

Nog een week en dan sta ik wederom aan de start voor een marathon, de vierde alweer dit jaar en daarbuiten heb ik ook een marathon gelopen als training. Ik heb er alweer zin in, het is de eerste keer voor mij dat ik de Berenloop ga doen. De aankomende week rustig aandoen en morgen maar eens de warmte opzoeken voor een paar dagen.

8 reacties op Bosjes PRssss, maar ik niet.

  1. johannesdeloper zegt:

    ’t wordt vast gezellig daar op Terschelling, wens je veel succes en een mooie tijd!

  2. Keesdeloper zegt:

    Veel succes en plezier op Terschelling!

  3. claudia zegt:

    Was erg leuk om midden in de nacht door Delft een PR te lopen. Over vijf jaar is er weer een kans.

    Leuke plannen allemaal weer, Schoorl, RoParun, maar eerst naar Terschelling. Als we dit weertje hebben wordt het een heerlijke marathon.

    liefs Claudia

  4. John zegt:

    Ook voor mij geen PR dit weekend Broeder, maar hopelijk aanstaand weekend wel😉
    In Schoorl kom ik zeker weer een vorkje mee prikken.
    Tot zondag

  5. RunningHans zegt:

    ’s ochtends vroeg lopen is ook wel jouw ding…. de Berenloop is mooi, leuk en gezellig. Geniet ervan. Succes

  6. ruud zegt:

    Tsja, voor mij al jaren geen PR’s meer, of ik moet ouwe lullen tijden als veteranen-PR’s gaan beschouwen.
    Veel succes op Terschelling; iseen mooie marathon, daar ga je van genieten

  7. Koen Martens zegt:

    Hoe is het gegaan Rich op Terschelling

Geef een reactie

