Drie landen loop in een week.

Nadat ik afgelopen zondag in Wales had gelopen ging ik donderdag via Frankfurt naar Malta. Op Schiphol is een leuke tentoonstelling van de olifant.Bij aankomst op het vliegveld in Malta viel dit onderstaande kunstwerk mij meteen op, erg mooi.Op naar het bootje genaamd Torm Signe. Nadat ik in de loop van de middag gereed was ben ik naar een hotel gebracht in St Julian. In de avond kreeg ik een berichtje om een ander bootje op vrijdag avond te bezoeken in Napoli.Vrijdag morgen had ik nog tijd genoeg om ook mijn sportschoenen de grond van Malta te betreden. Ik vertrok rond half acht maar de temperatuur was al aardig hoog. Al is 23 graden niet zo gek toch voelde het al erg warm.Ik liep langs de promenade maar naar 3.8 km was het alweer afgelopen en kon ik weer terug. Dus weer stuk terug en weer omgedraaid. Uiteindelijk liep ik bijna 8 km en was het echt zweten geblazenAan het begin van de middag werd ik weer naar het vliegveld gebracht en mocht ik naar Rome vliegen om daar weer door te vliegen naar Napoli.

In de avond aangekomen was het gelijk naar het bootje toe. Dit keer was het de Lisa Essberger die wat problemen had. Rond middernacht klaar en de taxi was snel terplaatste al was het hotel op een steenworp afstand.

De volgende ochtend wilde ik natuurlijk ook weer lopen want er is niets leukers om overal eens te lopen indien mogelijk.

De temperatuur was hier een stuk aangenamer  in de morgen. Na een klein kilometer gelopen te hebben ondervond ik ook hier weer dat het met het afval op de staten erg slecht gesteld is. Is gewoon smerig in de straten. Zo verzorgt de mensen zijn zo onverzorgd zijn de straten.Maar ook dit keer liep ik over de boulevard, heerlijk langs het strand en genietend van het uitzicht over zee. Na 12 kilometer Napoli weer terug en kon na de douche gaan ontbijten. Tot zover de loop overzichten in het buitenland.

Ook is er nog een stukje gefietst, op woensdag heb ik het rondje Brandwijk gedaan. Ging weer erg lekker. Met de ribben gaat het ook steeds beter, het is nog niet helemaal weg. Maar het komt goed.

7 reacties op Drie landen loop in een week.

  1. John zegt:

    Zo heb je weer om een paar delen van de wereld je voetstappen achtergelaten.

  2. jan zegt:

    Nou Rich, jij doet wel op een hele bijzondere manier aan Figurerunning, je kunt wel meedoen bij http://www.frunning.nl

  3. Jacqueline zegt:

    Wat zie jij (lopend) toch veel van de wereld en vaak in een zeer korte tijd… om jaloers op te worden.
    Fijn dat het steeds beter met de ribben gaat.

  4. Mo zegt:

    Wat leuk om in zo’n korte tijd in een paar landen te rennen.
    Vorig jaar tijdens de kunstweken in Bergen heb ik ook van die olifanten gezien. Later werden ze verkocht voor een goed doel.

    Groet Mo

  5. ruud zegt:

    Zo heb je in de laatste 2 blogs weer heel wat kms gemaakt; en weer mooie plekjes bezocht. Je zou toch niet de weg kwijtraken in al die kms.
    Gelukkig blijft het steeds iets beter gaan

  6. druk baasje ben je toch, je Frequent Flyer Miles lopen flink op. Toch maar een heli van de zaak? (nog een piloot nodig?? hihi)
    Fijn dat de pijn in de ribben steeds minder wordt!

  7. rinus zegt:

    Vele km en vele landen, best een druk progamma zo.
    Gelukkig gaat het beter met de rib en komt goed.

Geef een reactie

