Ik de weg kwijt???

Nou nee hoor, maar heb even een combi gemaakt met lopen en fietsen. Het lopen gaat steeds beter dus daarbij voelen de ribben steeds beter.

Nog niet helemaal perfect maar het komt er aan en dan kunnen de lange afstanden en intervallen weer gedaan worden.

Na Trieste heb ik vorige week woensdag gelopen en 12 km in jawel marathon tempo, het voelde goed aan en was best blij. De dag erna weer even op de bike.

Ik ging mijn rondje maken via Brandwijk, in Brandwijk zag ik een fietsroute kaart en besloot een extra rondje te maken. Dus ging ik via Ottoland, Giessenburg, Giessen-Oudekerk (had er nog nooit van gehoord) en zo weer via Hardinxveld richting Bleskensgraaf. En toen heb ik ergens een bordje met 11 erop gemist en kwam ik wederom weer in Brandwijk uit. Dus uiteindelijk had ik bijna 60 km gefietst.Zondag stapte ik weer in het vliegtuig richting Cardiff in Wales om daar weer door te reizen per taxi naar Pembroke (2 uur rijden) om daarna op de Bro Designer een werkstation te installeren.De Bro kwam speciaal even in de buurt van de louche boot en zo ben ik aan boord gegaan. Er stonden beste golven en dan is het best spannend om van het kleine bootje via een touw ladder op het grote bootje te stappen en andersom is nog listiger.Maar het ging allemaal goed en een paar uur later zat ik alweer in de taxi richting Cardiff.

Daar ben ik zondag avond wezen trainen niet zo gek gedaan maar ben door het bos gelopen en naar het strand geweest.Was erg leuk om er te lopen, beetje klimmen en in de bossen zag ik tot 3 keer toe een eekhoorn vlak voor mij. Telkens als ik een foto wilde maken was ik natuurlijk te laat. Maar ik zet geen andere foto van een eekhoorn neer hoor😉.

De volgende morgen weer terug naar Nederland en de week begon weer goed. diverse keren gebak op, waren allemaal erg lekker.

5 reacties op Ik de weg kwijt???

  1. Léonie zegt:

    Mn trainer zegt dat fietsen goed voor je is dus dan zijn we allebei gewoon goed bezig =D

  2. jan zegt:

    Zal best dat fietsen zo goed is, maar laat mij maar lekker lopen door de wind en regen ipv fietsen.
    Het mooie van gebak is dat we het er ook weer vanaf kunnen/mogen lopen!
    O ja en als je je eens een keer verveelt, wil je de link naar mijn blog in de sidebanner updaten?

  3. De weg kwijt? Dat valt wel mee toch?

  4. Een mooi alternatief voor het niet lopen, fietsen. Kan je bijna broeder Zoetemelk gaan noemen🙂

  5. Fred zegt:

    Fantastische omgeving om te lopen, Wales. Wat een wereldbaan heb je toch, maar het is je gegund! En lekker op dreef voor de marathon (beetje late reactie, maar ik ben een tijd offline geweest, nog trouwens, zal mij benieuwen of deze reactie geplaatst wordt)…

Geef een reactie

