3 x is niet altijd scheepsrecht

Afgelopen maandag mocht ik weer in het vliegtuig stappen om wederom via München naar Trieste te vliegen.

Het was voor mij de derde keer om naar deze stad te gaan maar er rust daar een koffervloek. Mijn hardloopschoenen gaan weer netjes in de koffer en voor de middag stap ik op Italiaanse bodem waar het 24 graden is maar het ook van tijd tot tijd behoorlijk regende.

Dan even de koffer halen, en daar loopt het wederom fout. Alle koffers op die van iemand anders en die van mij na. Maar de medewerker van de bagage afhandeling vertelde dat er die dag nog drie vluchten binnen komen dus het zou goed komen.

Met de taxi naar Trieste om eerst bij de agent langs te gaan. En verteld dat mijn koffer vertraging had. Maar het zou goed komen toch.

Eerst naar het hotel gegaan en even niets gedaan waarna de agent belde dat de vlucht van 14.40 vertraging had dus de koffer zou nog iets later komen, maar de agent ging naar het bootje toe die buitengaats lag en vroeg welk plan ik wilde maken. Oke dan maar zonder hardware aan boord gaan van de Evridiki en kijken of ik het anders kan oplossen. Nou dat lukte, bios correct gezet, cd rom speler uit een andere PC gehaald, floppy drive stofvrij gemaakt en kon dus de software en database weer installeren op de probleem PC. Het werkte weer, even wachten of alles bleef draaien en we konden weer terug naar het hotel.

Was daar content mee en ook vertelde de agent dat de koffer om 19.00 uur bezorgd zou worden in het hotel. Ik wilde nu wel eens hier gaan hardlopen dus dacht, het komt goed.

Helaas 19.00, 20.00, 21.00 nog geen koffer en het was al donker. Was ook alweer de maag wezen vullen dus daar ging derde kans hier. 21.15. daar was de lang verwachte  koffer dan eindelijk.

Kon ik toch nog even heerlijk onder de douche springen met eigen toiletspullen. Hotel toilet spullen zien er altijd mooi uit, prachtig van kleur en geur. Maar om te gebruiken, nee doe maar niet.

Dus mocht ik weer naar Trieste gaan, gaan de hardloopschoenen gewoon weer mee en zien of het voor de vierde keer gaat lukken.

Vandaag weer terug in het grote regen gebied, maar kan toch terug kijken naar een mooie tijd.

3 reacties op 3 x is niet altijd scheepsrecht

  1. Volgens mij is er sprake van opzet. Ze willen daar gewoon geen hardlopers.

  2. jan zegt:

    Heb je niet een paar afgelopen schoenen en een R’dam marathonshirt uit 2006 dat je daar in het Hotel kunt laten?

  3. ruud zegt:

    Jammer dat er het weer niet van gekomen is.
    Maar gelukkig gaat het verder weer de goede kant op

Geef een reactie

