2 keer gesport van de week

Na de Trainingsloop van vorige week heb ik helaas maar 2 keer gesport en nog geen eens gelopen. Verder in het verhaal wordt het vast duidelijk.

Mijn maatje heeft een prachtige speedboot gekocht en natuurlijk hoort daar iets achter te hangen. Met zijn twee zoons gaat hij geregeld wakeboarden.

Een jaar of 20 terug was ik ook fanatiek watersporter en stond altijd graag op de waterskies waar ik goed mee uit de voeten kon destijds.

De Ed vroeg mij om eens mee te gaan en mijn antwoord was positief. Of te wel dinsdag avond in een mooi pak gehesen en wakeboard onder de voeten en laten we het maar eens gaan proberen. Let wel proberen!!!!

Helaas hield ik mijn armen de eerste 3 of 4 keer niet correct waardoor ik een giga last kreeg van mijn ribben. En toen ze vertelde dat ik mijn armen anders moest houden stond ik daarna vrij snel op al was het leed al geleden.

Mooi strak water op de Lek en het ging best wel goed, maar wel even wennen hoe te sturen. Even verkeerd sturen en pats, daar lag ik weer.

Zo ging dat nog een paar keer door tot ik voorover klapte en dan lijkt water gewoon op asfalt. Moest even met het koppie schudden en vond het welletjes geweest.

De volgende morgen toen ik wakker werd had ik het gevoel dat er een Leopard over me heen gereden was. Had spijt als haar op mijn hoofd en trainingen stonden plots even stil.

Vandaag eens op de MTB gekropen om te kijken of dat ging, jippie dat ging wel. Dus even een toertocht gemaakt van 41 kilometer en kon het natuurlijk niet laten om toch een lusje te maken van 1.2 km om een marathon gefietst te hebben.

Want hoe het ook went of keert, een loper wil een loper blijven in zijn of haar hart. Ik hoop snel weer gewoon rustig aan te beginnen met lopen.

Fijne week iedereen.

7 reacties op 2 keer gesport van de week

  1. Tiny zegt:

    Je loopt binnenkort wel weer als een kieviet!

  2. John zegt:

    Leuk uitstapje met minder leuke gevolgen.
    Hopelijk snel weer genoeg herstelt om “simpel” te kunnen lopen.

  3. Rinus zegt:

    We zijn geen 20 meer en het herstel zal snel gaan.

  4. jan zegt:

    Net als met lopen, alle begin (opnieuw beginnen) is moeilijk!

  5. RunningHans zegt:

    moet je ook niet meer doen he.. op jouw leeftijd😉.. haha.. succes met herstel

  6. ruud zegt:

    Komt allemaal weer goed, ’t heeft even tijd nodig. Best leuk die uitstapjes naar andere activiteiten overigens, zolang het maar geen vervelende consequenties heeft

  7. Ronald zegt:

    een Leopard? of was het die Sherman uit Westkapelle ?? :))
    komt snel goed hoor Broeder.

    Trouwens: ik vind jou wel een mooie deelnemers voor de ZZM2011… kun jij op 4/9 ?

    http://www.runningronald.nl/trainingen/zuiderzee-marathon-2011-nou-ja-31km-dan

Geef een reactie

