Een virus, maar we houden vol.

Al een kleine 2 weken loop ik te blaffen als de wel bekende zeehond. Dus de trainingen werden wat aangepast. Vorige week maandag liep ik  een rustige 15 km en was daar best tevreden mee.

Maar de woensdag training heb ik om diverse reden overgeslagen maar de grootste reden was de verkoudheid. S’morgens vroeg wel lekker een 1,5 uur wezen wandelen en kwam een enkele verdwaalde fietser tegen en in de namiddag naar de wielerronde van Alblasserdam geweest.

Maar toen ik er arriveerde werden de dranghekken al verwijderd en waren de wielrijders al richting huis vertrokken maar er heerste nog wel een leuke sfeer tijdens de after party en  heb een paar sapjes op.

Niet te veel want een dag later mocht ik in alle vroegte weer eens op werkvakantie. Voor de tweede maal dit jaar ging de reis naar Trieste (Italië).

Was er al voor de lunch dus ben ergens een terrasje wezen opzoeken en daar een lekkere pasta op. Daarna naar het bootje geweest en in de avond eerst weer een wandeling gemaakt en tja wat anders, weer op een terrasje gestand en daar mijn avond eten genoten.

De volgende dag ging ik alweer retour en was er noodweer op München (tussenlanding), boarding time was 17.00 uur maar al snel stond er 17.25.

Toen we allemaal op onze zetel zaten In de vliegbak en de veiligheidsinstructies werden doorgenomen kwam daarna het bericht van de kapitein dat we een uur moesten wachten, reden wist hij ook niet. Dus iedereen gelijk bellen naar de mensen in NL die hun zouden ophalen met de mededeling dat het nog een uur langer duurde.

5 minuten later kwam er weer een bericht en dat was dat we toch gingen vertrekken (storm in een glas water) Dus uiteindelijk viel het toch best wel mee.

Zaterdag rustig aan want zondag wilde ik eens wijd weg voor een lange duurloop. Maar zondag morgen dacht ik “ga wel hier in de buurt”.

Was weer een traditioneel rondje maar na 25 km was ik het helemaal zat. Door al dat hoesten deden mijn buikspieren behoorlijk zeer en als je dan ook nog eens een lange duurloop gaat doen kom je jezelf plots tegen.

De laatste 3 km was het harken en ik was verrot, en dat met een tempo van 5.45 gemiddeld. Was misschien niet helemaal verstandig geweest om zover te gaan maar had het toch gedaan, missie geslaagd.

Daarna vermoeid op de bank gaan zitten en binnen enkele ogenblikken waren de kijkers dicht. Toen ik wakker werd had ik nog steeds het gevoel dat er een tank over me heen gereden was.

13 reacties op Een virus, maar we houden vol.

  1. Peter Stam zegt:

    handig om via twitter te kunnen reageren… is die plugin ook al los verkrijgbaar?

  2. RunningHans zegt:

    lekker druk bezig dus…. pas wel op je hoestje

  3. Claudia zegt:

    Das naar van verkoudheid maar herkenbaar:(. Toch een mooie lange duurloop gedaan.

    En foto’s zijn super.

    Liefs Beerin

  4. Ronald zegt:

    lekker mooi rondje maar pas op met je virusje broeder

  5. ruud zegt:

    vervelend dat virusje, voorzichtig en snel beterschapmaar weer.

  6. Bjorn Paree zegt:

    Leuk bootje ; die is gebouwd in Aalsmeer🙂

  7. John zegt:

    Ondanks wat blaffen toch nog redelijk getraind. Je blijft onverminderd doorgaan, maar neem op tijd ook ff gas terug Broeder. Sterkte.

  8. je gaat me toch niet vertellen dat je op bovenstaande bootje hebt zitten klungelen🙂

  9. Keesdeloper zegt:

    Blaffende lopers bijten niet. Lekker lopen Richard, mooie afstand.

  10. Fred zegt:

    Tja, een verkoudheid kan roet in het eten gooien maar je hebt toch maar mooi een lange duurloop goed volbracht! Met een zwaar stuk op het laatst, maar dat hou je toch met zo’n afstand…

  11. Had je dat vliegtuig nou niet in Barcelona laten landen? Had nog genoeg geld overgehad om je op een biertje op de Ramblas te tracteren, dank zij jouw en alle andere waarschuwingen gelukkig niet ‘gerold’

  12. Jacqueline zegt:

    Mooie training weer al ging die op het laatst niet helemaal lekker. Tot morgen !!!

Geef een reactie

