Nog wat WK nieuws in augustus

Zo het werk is weer hervat en de trainingen gaan gewoon lekker door.

Dinsdag was daar weer de piramide interval maar ik was niet echt heel vroeg. Tes was werken en Kev at ook niet thuis dus werd er een Chinese maaltijd bedacht die je gewoon lekker kan afhalen. Maar oke eerst de interval gedaan en wilde de piramide in 4.10 de km tempo aanhouden met 200 meter rustig aan tussendoor. De eerste sessie ging goed en de bij tweede had ik de wind in de rug en ging nog makkelijker. Nou mag ik niet overdrijven want makkelijk is een interval nooit. Maar na 9.5 km was ik thuis, even uitzweten, douchje en snel naar de chinees gereden om daarna even heerlijk te eten.


Gisteren een rustdag maar vandaag wilde ik toch graag weer gaan trainen. Op mijn schema stond een 14 km loop in marathon tempo, dus geprobeerd om dit te doen. De eerste 4 km is altijd even inkomen maar daarna ging die weer lekker. Na 8 km kreeg ik de wind tegen en krijg dan ook veel meer zuurstof. Ik probeer de snelheid constant te houden maar dat lukt niet helemaal wat uiteindelijk ga ik te snel. Voor een overzicht klik hier

Iets heel anders, jullie weten allemaal mijn zwak voor de Doe een Wens stichting en ben al jaren trots dit doel te mogen steunen. Maar er staat weer een mooie actie op schema. Ik hou onwijs veel van de muziek uit de jaren 80tig en laat dit nu net een mooie combinatie gaan worden!!!

Dit team staat garant voor een avond dans  en feest plezier.In november is er weer een Back To Vinyl avond en samen met dit team gaan wij deze avond de Doe een Wens onder de aandacht brengen. En natuurlijk ook een leuke donatie maken. Hoe de invulling gaat worden staat nog niet vast, maar vind leuk dat we dit gaan doen samen met het Back To Vinyl Team.

Jullie weten waarom ik dit doel steun en hier een klein stukje van een wens die tijdens het afgelopen WK is volbracht. Donderdag 17 juni 2010 was het zover; ’s Ochtends om 06.45 uur stopte de luxe taxibus voor het huis van Rogier. De familie werd uitgezwaaid door vrienden en buren. Op Schiphol aangekomen wachtte een “airport-caddy” de familie op en hij leidde het gezelschap langs alle rijen passagiers heen. Rogier vond het wel heel apart en gaaf dat hij niet in die rijen hoefde te wachten en zo door kon lopen. Lees meer

Mochten jullie niet geweten hebben waarom mijn liefde bij de Doe een Wens lig dan weten jullie het nu wel na het mooie verhaal van Rogier. De voorbereidingen voor Berlijn gaan goed en heb er plezier in.

5 reacties op Nog wat WK nieuws in augustus

  1. John zegt:

    Dat mensen als Rogier, al is het maar heel even, hun gedachten kunnen verzetten en plezier kunnen hebben maken alle inspanningen meer dan waard. Je bent echt een goede gast Broeder.
    Berlijn gaat 1 groot feest worden en gaat vast en zeker een nieuw pr opleveren met de wijze waarop jij je trainingen afwerkt.
    Keep running!

  2. JeeWee zegt:

    Beloofd een mooi evenement te worden dat berlijnproject. Zowel skatend als lopend ga je met volle teugen genieten.
    Bijzonder verhaal van Rogier. Mooi dat hij dit mee kon maken.

  3. Ronald zegt:

    klinkt goed, die 80’s party! en wat doe je toch goed werk voor doe een Wens! Super. Succes met de laatste loodjes voor Berlijn

  4. RunningHans zegt:

    geweldig jouw inzet voor doe een wens,… training gaan ook lekker vlot.. goed zo

  5. ruud zegt:

    Wat ongelooflijk geweldig moet dat geweest zijn voor Rogier; dat zal jou ook best wel een goed gevoel geven

Geef een reactie

