Klusser de klus

Nu het voorjaar toch echt begonnen is, komen de huishoudelijke mannen klusjes weer. Vanaf januari had ik niets tot helemaal niets gedaan maar nu Rotterdam weer achter ons ligt snel weer eens aan de gang.

Ja letterlijk en figuurlijk aan de gang. 3 verdiepingen sausen. Maar nog andere klussen liggen op de loer, balkon onderzijde mag weer een nieuwe verflaag krijgen en de wasbak in de garage is echt aan vervanging toe. Zomaar een paar dingen die in me opkomen. We gaan er aan werken tussen de bedrijven door.

Dan het hardlopen, dit gaat heerlijk zijn gang. Zondag een 15 km training in iets sneller dan marathon tempo maar nu was het wel heel erg mooi weer. Maandag een herstel training van 8 km in een kwebbeltempo.

Vandaag stond er een interval op schema, wederom de piramide training. Het weer was niet echt je van het en de wind was bijzonder hard. Kwamen geen aswolken voorbij maar spotte wel een vliegtuig. Interval was nooit mijn ding opdat ik altijd het gevoel had dat er blessures van kwamen.

Nu weet ik dat wanneer je goed getraind en conditioneel oke bent dat het allemaal een stuk makkelijker gaat. Voel me sterk en train lekker door. Morgen gaan we de skeelers onderbinden en eens kijken of dat nog een beetje gaat. Zal ongetwijfeld wennen zijn.

15 Responses to Klusser de klus

  1. Léonie schreef:

    Heb je ook zo’n leuk mutsje net als Plop en Klus?!

  2. geert schreef:

    ken ’t gevoel: al wat je hebt uitgesteld onder het mom van ‘geen tijd, ik bereid een marathon voor’ moet nu in recordtempo afgehaspeld worden …

  3. John schreef:

    Aha dus voor klussen kunnen we je ook al bellen 😉
    Doe maar rustig aan, zodat ik in Papecity een beetje bij je in de buurt kan blijven.

  4. JeeWee schreef:

    Dat skeeleren zal ook een hele klus zijn.

  5. johannesdeloper schreef:

    Gelukkig leest mijn vrouw geen blogs LOL

  6. Ronald schreef:

    klusjes zijn toch een goede crosstraining? Ben zo blij dat Mrs. RR van schilderen/verven houdt 🙂
    en dat klusmeisje ken ik, is een zusje van deze loodgietster 🙂

    http://www.runningronald.nl/diverse/hardlopende-loodgieter

    succes KlusBroeder

  7. Claudia schreef:

    Was idd vreemd rustig in de lucht, maar sinds gisteren zie ik ze ook weer vliegen.

    Op skeelers door huis heen? Dat gaat het verven vast nog veel sneller;-)

    liefs Beerinnetje

  8. Ruud schreef:

    Daarom plan ik hele jaar door marathons etc; om onder het klussen uit te komen. Maar helaas, zal binnenkort och ook aan de bak moeten als dochterlief haar studentenkamer gaat innemen.
    Intervallen is inderdaad een kwestie van gewenning, gewoon doen; brengt ook variatie in de trainingen.
    groet

  9. Jacqueline schreef:

    Het is gebeurd met luier de lui. Succes !!!

  10. John schreef:

    Stuur die dame maar even langs, hier is ook nog wel wat te klussen 🙂 Ik heb 2 linkerhanden….(denkt men thuis ;))

  11. hans schreef:

    ik zie bekende en herkenbare trainingen… heel goed dat je daarmee doorgaat. skeeleren is ook echt leuk.. ik heb het een tijd gedaan.. nu ff niet,

  12. koen martens schreef:

    Als de dame je op de foto helpt dan zou ik niet lopen en skeeleren maar alleen nog maart klussen 🙂

  13. Rinus schreef:

    Je hebt er duidelijk zin in en veel klus plezier!.
    Groet Rinus.

  14. Katrien schreef:

    Oei ge zijt reeds van je roze wolkje gehaald 🙂 haha

  15. Fred schreef:

    Klussen, hm… Doe ik alleen wanneer mijn vrouw op vakantie is, dan kan ik rustig op mijn manier doorwerken zonder (ongetwijfeld terecht) commentaar. Een echte hobby is het niet, laat staan skeeleren. Toch wel leuk om eens uit te proberen.

Geef een reactie

