De band tussen 2 zusjes.

Nou Nou dat waren weer eens vol geplande dagen na mijn laatste blogje van woensdag.

Yep donderdag stond er weer een interval op het rooster, eentje van 5 x 1200 meter in 5.45. en wat gingen ze weer lekker. Ook kwamen er weer sponsoren bij die de actie ondersteunen als eerste was het Automobiel Bedrijf Wensveen die per mail zijn deelname bevestigde en daarna kreeg ik nog een telefoontje van Adm kantoor H. de Boer die mij mee deelde maar geen inschrijfformulier meer te sturen maar gewoon elk jaar een rekening zolang ik goede doelen blijf steunen. Zowel Nico als Huib bedankt voor jullie deelname in 2010.

Vrijdag was eigenlijk een rustig dagje, geen training en geen bootjes die dag. Dus ben ik in het pandje bezig geweest met PC bouwen. Oude werkstations voorzien van nieuwe inwendige organen en in de avond een paar lekkere biertjes op.

Zaterdag en zondag mocht ik wel lopen en wel 2 x 12 km alleen in verschillende tijden. Zaterdagmorgen op stap voor 12 km in 6 minuut de km. Het had behoorlijk gesneeuwd en het eerste stuk was niet echt fijn. Sneeuw vermengd met veel zout en al bereden door vele fietsers. Maar iets later ging ik richting de zijdebrug waar er alleen 2 personen hadden gelopen, een daarvan had ook Asics aan zag ik op de terug weg gezien zijn profiel. Later hadden zij een afslag genomen en had ik de eer om als eerste de witte deken te betreden. Daarna naar een bootje en had daar best wel veel werk aan dus daar kon ik vandaag weer naartoe om het af te maken.

Maar was tegen drieën thuis en een uurtje later zaten de schoenen weer omgebonden voor de tweede 12 km, alleen moesten deze op 5.20 de km gelopen worden. Ik had dit keer geen mooie route uitgekozen maar een droge route. Dus sneeuwvrij liep ik mijn heen en terug loopje in de verwachte snelheid. Mooie kanttekening is dat mijn hartslag echt mooi omlaag gaat.

En waarom lopen we eigenlijk hard, het is gewoon heerlijk om te doen en het geeft zoveel voldoening en ontspanning. Maar ook om de Doe een Wens te steunen. Neem nu het onderstaande verhaal, daar doen we het allemaal voor en ben daar best trots op.

Roselinde’s prima  ballerina prinsessendag

Roselinde is 6 jaar. Ze heeft een ernstige bloedziekte waarvoor een beenmergtransplantatie nodig was. Haar zus Madelief van 7 jaar is Roselinde’s donor geweest. Hierdoor is de band tussen de zusjes nóg specialer geworden. Tijdens de wensvervulling van Roselinde is Madelief er natuurlijk ook bij. Samen hebben ze één grote passie…ballet!

Dus bedrijven in Alblasserdam en omgeving, laat u niet onbetuigd en steun samen met mij deze actie en plaats hier u bedrijfslogo voor een heel jaar tegen een mooie donatie. Wilt u meer informatie stuur even een email naar info@ikloopdemarathon.nl en ik neem graag contact met u op over de mogelijkheden.

Bekijk hier een prachtige wens vervulling.


11 Responses to De band tussen 2 zusjes.

  1. John schreef:

    Je bent niet te stoppen zeg. En dan bedoel niet alleen op het gebied van lopen. Klasse hoe en wat je allemaal doet.

  2. Tiny schreef:

    Het loopt goed met je actie!

  3. hans schreef:

    je zet je overal goed voor in, maar dat goede doel is toch wel heel bijzonder

  4. JeeWee schreef:

    Gaat op alle fronten waanzinnig goed zeg.
    Keep on going!!

  5. Koen Martens schreef:

    Dat mag ik nou nooit he 2 keer trainen op een dag, wie is die trainer van je 🙂

  6. Léonie schreef:

    Mooi filmpje, mooi doel……

  7. Jacqueline schreef:

    Jij ook al proefkonijn voor 2 loopjes op één dag.
    Super mooi jouw actie. Mijn donatie is onderweg.

  8. Pim schreef:

    Een reden te meer om niet te kiezen voor de City Pier City loop maar om de webloggersloop langs Kinderdijk bij te wonen!

  9. Ruud schreef:

    Je bent sterk op dreef en je actie gaat ook goed!

  10. John schreef:

    Allemaal mooi, je trainingen en je goede doelen. Als je dat zo beschrijft van de zusjes tja, dan heb je toch wel een heel bijzonder doel. Top!

  11. Claudia schreef:

    Beetje laat………maar inmiddels sneeuw weg en hebben we soms een lkr zonnetje. En jij bent zonnetje voor DWS, wat een mooie wens weer.

    liefs Beerinnetje

Geef een reactie

